El CFA Tramuntana realitza, per primera vegada, els exàmens de la UNED

L’alumnat del CFA Tramuntana ha realitzat, per primera vegada a les instal·lacions del centre, els exàmens de la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED). D’aquesta manera, no han hagut de ser conduïts a altres centres penitenciaris per fer les proves.

El dimarts 30 i el dimecres 31 de gener, un total de cinc estudiants s’han examinat de diferents assignatures de Dret i del Grau de Treball Social, mentre que altres han fet les proves d’accés a la universitat per a majors de 25 anys.

Un examinador del programa de centres penitenciaris de la UNED s’ha desplaçat fins al CFA i ha estat el responsable, en coordinació amb l’escola, del desenvolupament de les proves. És, sens dubte, una bona notícia que facilita l’accés de l’alumnat als estudis universitaris.