El passat dilluns 23 de març, un grup de 30 alumnes del nostre centre va tenir l’oportunitat de viatjar en el temps i submergir-se en un dels capítols més colpidors i, a la vegada, fascinants de la història de Barcelona: la Guerra Civil Espanyola.
Situat al peu de la muntanya de Montjuïc, al barri del Poble-sec, el Refugi 307 és un dels testimonis millor conservats de la defensa passiva de la ciutat. Durant la visita, els estudiants van recórrer els prop de 200 metres de túnels que formen part d’aquesta estructura, excavada a mà pels mateixos veïns i veïnes per protegir-se dels bombardejos aeris.
Els 30 participants van mostrar un gran interès i respecte durant tot el recorregut, fent preguntes que connectaven el passat de la nostra ciutat amb els conflictes actuals al món. Va ser una visita molt interessant!
Comentaris recents