Tertúlia amb Asha Miró Vega

El passat divendres 21 d’abril, a les portes de la festa de Sant Jordi, vam poder gaudir de la presència d’Asha Miró a la nostra escola, acollint-nos al programa Autors a les Aules, impulsat per la Institució de les Lletres Catalanes.
El col·loqui que vam mantenir amb ella va ser molt gratificant. A partir de la lectura del seu llibre La filla del Ganges (en la versió en català i en castellà) i després d’un treball il·lusionat a totes les matèries de llengua de l’escola, les preguntes i l’interès pel tema tractat van anar creixent a mesura que es desenvolupava la conversa.
Les emocions van acompanyar en tot moment les paraules de l’Asha i van fer possible una tertúlia que recordarem durant temps i que, de ben segur, ens conduirà a cercar d’altres llibres.
Us compartim algunes imatges per al record.
Bones lectures!

1. Idalia

Gràcies Asha! cada pàgina de la teva història ens va fer vibrar, et felicito per l’exemple de dona lluitadora i perseverant, gràcies per brindar-nos un trosset del teu exemple, també agraeixo a l’Escola d’Adults Lloreda, pel seu amor, dedicació i paciència, ens brindar l’oportunitat de ser millors éssers humans 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

2. lourdes

Moltes gracies Asha, per totes les coses interesants que vas a explica , totes les experiències de la teva vida , tan interesant un beso ,y gracies per la teva visita.

3. Olga Collado caballero

Gràcies per la teva visita a l’escola vaig llegir el llibre ” La filla de Ganges ” en va emocionar la teva biografia i en va obrir els ulls a una cultura diferent
    estic molt agraïda de haver-te conegut.

4. magdalena

Hola: Fue muy interesante ,ver que la vida te puede dar sorpresas buenas cuando crees que todo está.
    Escucharla fue impresianante la alegria lo agradecida que está y cómo quiere devolverlo todo multiplicado.

5. Nazaret Moreno Pacheco

Hola Asha Miro. Soy una admiradora de tus relatos, experiències personales y vivencias .Gracias por compartilas con nosotros ,repartiendo Alegria , Amor y superar los obstaculos .

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *