Sortida a Girona

El passat dimecres 15 de juny la nostra escola va poder reprendre la bonica tradició de les excursions de final de curs. Aquesta vegada vam escollir la ciutat de Girona. Va ser una experiència molt gratificant, amb uns guies turístics apassionats i molt entregats a la seva feina. Girona és plena d’encants i segur que hi tornarem!
El dinar, el vam fer a Sarrià de Ter, a tocar del riu. Una bona estona de conversa i passeig tranquil van tancar la jornada.
Us mostrem un vídeo que recull una part dels centenars de fotografies que recullen les instantànies d’aquest dia.

Per molts anys puguem fer activitats com aquesta.

1. María Aragón

El vídeo està muy bien y refleja el día , la organización, el guía, el buen ambiente y que pasamos un día estupendo. Mis felicitaciones a quien lo haya organizado.

2. Maribel Garcia

L’excursió ha estat tot un èxit. El passeig pel barri jueu i la guia que ens va acompanyar immillorables. I sí, s’han de fer sortides com aquesta sempre i més. I a la persona que ho ha organitzat, Manela, les meves felicitacions.

3. Angela

El día fue precioso, muy buena organización , el recorrido y la ciudad preciosa y con mucha historia que los guias explicaron con todo lujo de detalles.
    No me importaria repetir.

4. Isabel Moreno

Después de no poder sallir de excursión por la epidèmia, pudimos hacer una estupenda salida a Girona. Disfruté mucho. La comida fabulosa.

5. Neus Ferrer Morer

La notícia que comentaré és la excursió que veu fer a Girona. Girona és una ciutat petita i molt coquetona, pots anar caminant a tot arreu. M’agrada mot la part amurallada suposso que veu anar a passejar per allà.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *