Sant Jordi 2020

Benvolguts Alumn@s,

amb motiu de la festivitat de Sant Jordi els professors de l’escola Lloreda hem volgut compartir uns relats amb vosaltres per intentar normalitzar una situació tant anòmala com la que estem vivint, espero gaudiu i passeu un estona entretinguda…

Salut i ànims per tots!!

Escola Lloreda.

1. Tere Martinez

El naixement del Cristianisme , una parodia de la vida de Jesucrist en la època del Imperi Roma ,la pelicula tracta de la vida d’un jueu que naix el mateix temps que Jesucrist Gran tema musical “.Always Look On The Bright Side Of Life”

2. M.Àngels Muntané Sánchez

La vida de Brian, una pel·licula estrenada al 1979, va ser considerada com una de les millors pel·licules de comèdia de tots els temps, Encara que van haver països on la van prohibir. Avui dia amb tantes i diverses sensibilitats no ho sé si sèria possible una pel·licula com aquesta.

Angie