Reciclem

L’Escola, la nostra Escola d’Adults Lloreda, es va declarar “Escola Verda” al setembre de 2019, i com ja sabeu som seguidors del moviment de la Greta Thumber.

Hem volgut fer un pas més i hem canviat els gots de la màquina de cafè. Ara són biodegradables! No és una gran acció però són els petits passos els que ens porten lluny.

Nosaltres som part de la societat i ens hem adonat de la importància que té reciclar i ajudar a què la Terra es recuperi dels efectes nocius del ritme de vida que portem en els últims 100 anys.

Estem segurs de què ens ajudareu a fer passos més grans en aquesta fita.

1. Rafael Diaz

En mi barrio hay contenedores para tirar toda clase de basura pero hay pocas personas que lo hagan bien; la mayoria mezcla toda la basura. No estamos concienciados de lo perjudicial que es mezclar todas las sobras.

2. mari carmen

Estic encantada amb la implicació de la nostra escola i la implicació en la cura i la conservació de l’entorn, vam començar amb petites coses com canviar els gots de la màquina de cafè o tenir un preciós jardí amb plantes que ja no podíem tenir cura a casa i segur que seguirem amb moltes coses més.