Presentació Grup Conversa en Català

Som un grup d’exalumnes que vam iniciar l’aprenentatge del català l’any 2015. Després d’acabar el nivell B1, la nostra professora, la Paqui, ens va animar a continuar xerrant entre nosaltres en un grup de conversa. Una vegada creat el grup, vam demanar a l’escola que ens cedís un espai durant una hora a la setmana per així poder-nos reunir i continuar amb l’aprenentatge de la llengua.

Un cop aconseguit el permís, vam iniciar les nostres trobades. Actualment continuem fent tertúlia i debatent amb l’objectiu de parlar entre nosaltres en català. Els temes a tractar són diversos: temes d’actualitat, de les nostres coses, de vacances i sortides…, però sempre en català. Una companya fa de correctora i, millor o pitjor, intentem fer-ho sempre en aquesta llengua.

Avui els que formem el grup ens hem convertit en una colla de grans amics, que no només conversem sinó que ens ajudem, donem suport i sortim junts. Us animem a participar en experiències com aquesta!

1. Inma cifuentes

Quin dia i a quina hora feu les trobades?
    Estic interesada, però he de saber si em va bé l’horari.
    Salut.

Inma cifuentes

1. Núria

Em sembla que el grup de conversa es troba cada dimarts a la biblioteca de l’escola de sis a set de la tarda.

2. Núria Farrera

Hola, Inma.
    Em sembla que el grup es troba cada dimarts a la tarda a la biblioteca de l’escola, de sis a set.