Mocadors Festes Badalona

Per primera vegada l’Escola d’Adults Lloreda col·labora amb l’Ajuntament en la venda dels típics mocadors de les festes de Badalona. Si us passeu per l’escola els podreu comprar a secretaria. El preu és d’ 1€.

Un dimoni cobdiciós es cremarà durant les Festes de Maig 2022 de Badalona. L’autora del dimoni és la badalonina Montserrat Silvestre. L’autora ha detallat que el disseny “està inspirat en l’estètica tradicional dels dimonis de la ciutat, com es pot observar en les banyes còniques grogues, les dents blanques amb el fons negre o les celles marcades”. Silvestre ha explicat que: “he volgut mostrar la cobdícia que hi ha darrere de la pujada desmesurada del preu de la llum i per això el dimoni, com a figura malèfica, representa a aquelles persones que amb el seu poder fan que avui dia l’electricitat sigui en molts casos un privilegi i no un dret”.

1. Mercedes Caro

Hola, buenas tardes.
    Pasaré por la escuela a comprar el pañuelo de las fiesta de Mayo.