Mines de Cercs

El passat dimecres 14 de juny, els i les alumnes dels diferents cursos de l’escola, acompanyats de tot l’equip de professors i professores, vam fer una sortida a Cercs (Berguedà). Allà vam visitar les famoses mines de carbó de Sant Corneli i el seu museu annex, on una guia ens va explicar moltes coses interessants sobre el lloc.
En acabar la visita, vam anar a dinar al restaurant de les mines, on vam poder tastar els embotits típics de la comarca i d’altres plats deliciosos. La jornada va acabar amb música i ball, que ens van fer gaudir d’una bona estona.
Aquesta sortida ha estat una experiència enriquidora en molts aspectes, tant a nivell cultural com a nivell de relació i convivència entre alumnat i professorat. Una molt bona manera de celebrar el final d’aquest curs 22-23.

1. Idalia

Sois los mejores, gracias por dar tanto para nosotros, un beso para cada profesos que se deja el corazón en cada clase. IDALIA

2. Rosa

Se nota el cariño con lo que hacéis, tanto las clases,salida a Londres,las minas y fiesta fin de curso. Gracias,por haberme dejado compartir todos estos años con vosotros, sois lo ➕❤️❤️❤️❤️❤️😘

3. Isabel Martínez

Gracias por por un día lleno de experiencias muy enriquecedoras, el poder compartir con los compañeros y profesores de verdad gracias 💞☀️🌸

4. soni_ta21

Un dia estupendo, me lo pasé genial con todos los compañeros y profes del CFA Lloreda, sois estudendos todos.
    Pd. no salgo en la foto de portada porque os estaba esperando en el “Bar” con mi amigo Curro!!!!, Jajajaj
    Graciass a todos.

5. M angeles

El pasado miercoles 14 de Junio los alumnos de fin de curso fuimos a visitar las minas de carbón Cercs y fue una excursión muy bonita.

6. MGM

Em sembla molt bé ,que és facin activitats que promogui la relació entre els membres de la classe. S’haurien de fer més sovint.