L’art i la paraula es donen la mà al MNAC

El passat divendres 28 de gener un grup d’alumnes de la nostra escola, amb les seves professores de llengua, van poder establir un diàleg amb tres obres d’art dins el Museu Nacional d’Art de Catalunya, amb el suport d’una educadora formada en el projecte de L’Art de Parlar.

Alumnes i professores van disposar d’un magnífic espai on poder mirar, pensar i parlar a l’entorn d’uns quadres de la col·lecció permanent del museu.

Al llarg del curs s’aniran introduint experiències com aquesta dins les nostres classes de llengua, en col·laboració amb altres escoles d’adults.

Us mostrem unes fotos de la jornada, esperant que us desvetllin les ganes de tenir els ulls ben oberts.

1. encarna heredia martin

EI, EI, yo no me enteré de esta actividad. Eso no vale. por favor, avisar para la próxima. Yo estoy muy interesada y me parace muy, muy i nteresante. Este año, con lo del cobi, no hemos hecho ninguna actividad y tinc ganes de fer alguna cossa.

2. Neus Ferrer Morer

El comentari que us dic és que el MNAC és molt interesant de veure sobretot la part que està dedicada als artistes catalans