INICI DE CURS 2021-22

>>>ACTIVITATS ASSIGNADES<<<

>>>ASSIGNACIÓ DE GRUPS ACTIC 2 SEMIPRESSENCIAL<<<

*Els alumnes assignats al primer semestre estan convocat a la sessió informativa el proper dimarts 21 de setembre a les 19:30.
*Els alumnes assignats al segon semestre estan convocats pel dia 14 de Febrer de 2022 a les 19:30 (tot i que podria haver algún canvi)

MATRÍCULA curs 2021-22 admesos del 2 al 9 de setembre de 2021

*Els alumnes amb una plaça assignada no han de fer cap gestió administrativa, automàticament es procedirà a la seva matrícula, a no ser que hagin manifestat la seva renuncia.
*Els alumnes amb una plaça assignada han d’informar-se del dia de presentació i assistir-hi, el fet de no assistir la baixa de l’ensenyament. (excepte els cassos de força major degudament justificats) .
*En cas de no estar interessat en la plaça assignada, seria convenient comunicar a l’escola aquest fet, a fi de poder assignar aquesta plaça als alumnes de la llista d’espera.

Matrícula alumnes llista d’espera a partir del 10 de setembre de 2021

>>>HORARIS ENSENYAMENTS<<<

>>>DIA PRESENTACIÓ ENSENYAMENTS<<<

>>>CALENDARI CURS 2021-22<<<

>>Sol·licitud d’inscripció   (Cal Adjuntar fotocòpia DNI/NIE o Passaport i TSI)
>>Solicitud de inscripción  (Es necesario adjuntar fotocopia del DNI/NIE o pasaporte i TSI)
>>Formulari de recull de Dades

Magic in English

Magic Stigman has performed a great magic show in CFA Lloreda. We have had an amazing afternoon with him. We have enjoyed an incredible English magic show.
We have learned that everything can be possible, nothing is impossible. We have been astonished by his sleight… Llegeix més»

CIATE La Rotllana

Obertes les inscripcions pel VI Curs CIATE, Curs d’Iniciació a Tècnic/a Esportiva, reconegut per L’Escola catalana de l’esport, de la Generalitat de Catalunya. El curs es realitzarà de l’11 de juny al 27 de juny, tots els divendres tarda i dissabtes durant tot el dia.(consulta… Llegeix més»

Sant Jordi

Avui és 23 d’abril, diada de Sant Jordi, i l’escola també ho celebra.
Per això volem mostrar-vos un tast del que hem estat preparant a les aules. Són  iniciatives relacionades amb la llengua i la literatura en català, castellà.
L’alumnat que estudia anglès també hi ha… Llegeix més»