EEUU Experiència

Avui divendres l’alumnat d’anglès de l’escola ha pogut gaudir d’una xerrada molt interessant que ens ha ofert la professora Pilar Castany sobre la seva experiència als EEUU. Per un moment ens hem traslladat a Washington, ens hem emocionat amb la Lady Gaga i hem après la lletra de l’emblemàtica cançó “My Land is your Land”. Ha estat una expèriencia molt enriquidora per tothom. Moltes gràcies ,Pilar , per acostar-nos a aquest país. I gràcies a tots els que heu pogut assistir-hi.

1. Ana María

Pues sí ,gracias Pilar me has hecho saber algunas peculiaridades de ese país. He disfrutado entendiendo bastante tus explicaciones y anécdotas. Gracias Pilar, espero que se repita.

2. Encarna, de inglés 2.

Ohhh, sólo hay fotos, se podría haber grabado y así podríamos verla los que no pudimos ir. A mi me hubiese encantado ir pero ese día no pude. Pregunto:Se podría repetir otra vez?.

3. Maria Cruz Gil

Hello Anastasia, welcome to our class, I Hope you enjoy your time here and we want to learn a lot with you.