Consell Escolar (Resultat de les votacions)

Ens dirigim a tota la comunitat educativa per informar de l’inici del procés de creació i elecció dels membres del Consell Escolar del Centre de formació d’adults de LLoreda-La Pau.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. En el cas dels centres privats concertats, el consell escolar debat, avalua, analitza i pren decisions sobre els temes proposats pel titular del centre.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

En representació dels alumnes en el consell escolar hi hauran tres membres que convindria que fossin de diferents ensenyaments, a fi que siguin el més representatius possibles.

Per més informació sobre les funcions i funcionament del Consell escolar pots adreçar-te al web del DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

Calendari:

Presentació de candidatures: 25/01/2021-1/02/2021:

Enviament de les dades (nom cognom i curs) al correu de l’escola: a8061580@xtec.cat

Votacions telemàtiques: 8/02/2021-12/02/2021

Accés a les votacions (fins el dia 12/02/2021 a les 12:00)

Resultat de les votacions

Constitució del consell Escolar: 22/02/2021

L’Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *