Castanyada 2019

Moltes gràcies a totes i tots els participants de la castanyada 2019. Hem gaudit d’una bona estona tots junts, hem rigut i ballat i… sí, molta gent ha participat en els concursos de fotografia i gastronomia.

Al concurs de gastronomia s’han presentat 12 plats diferents, com sempre, tots boníssims. Ha estat molt difícil saber quins serien els premiats.

Al concurs de fotografia han participat 22 fotos totes amb motius de la tardor. Hem descobert que a l’escola tenim fotògrafs molt bons.

Vídeos dansas Castanyada 2019

1. carolina utrera lucena

Desde que estoy viniendo al colegio he estado en casi todas las castayadas de todos los años, pero la de este año 2019 me ha gustado mucho por el concurso de gastronomia y fotografía ha sido totalmente diferente porque ha habido mucha participación de todos los alumnos, y la competición hizo muy interesante la fiesta.