Auxiliar de conversa

Hem acomiadat a la Tanya, la nostra auxiliar de conversa. Tant l’alumnat com el professorat, valorem molt positivament la seva tasca i li volem agrair la seva col.laboració i ajuda per millorar la fluïdesa dels nostres alumnes en llengua anglesa. També hem conegut una mica més Ukraïna, el seu país.

Moltes gràcies a l’alumnat d’anglès que ha participat amb entusiasme a les seves propostes, a la Tanya i a l’entitat de joves “La Rotllana” que fa possible aquesta col.laboració internacional i que sense ells no hagués estat possible.

1. Tetiana Zhukova

Thank you so much for this opportunity! I was happy to participate in an educational process!
    All the teachers are friendly and motivated, especially grateful I am to Esther and Manela.
    The students are incredibly clever! Wish success to all of you!!! 🙂

2. nuria

Auxiliar de conversa
    A mi aquesta classe m´agrada perquè començes a adquirir coneixements i a parlar davant dels companys. És una manera de soltarse i parlar en un altre idioma que no és el teu, el castellà. En definitiva que estic molt contenta del que faig a les classes de conversa.

3. Isabel Martinez

Me acuerdo muchos días de Tanya que estuvo con nosotras colaborando en English y se me hacían muy amenas las clases.
    Cuando dan las noticias de la guerra de su pais siempre me recuerdo de ella y me da mucha pena. Me guataria saber si esta aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *