Jornada de portes obertes 2018

Em plau informar-vos que els propers 23 der maig a les 11.00 i 24 de maig a les 18.00 tindrà lloc al Centre de Formació de Persones Adultes la Pau (Pere Vergés, 1 4a planta) la jornada de portes obertes, de la qual us adjunto la informació.

L’acte començarà amb una exposició breu de l’oferta educativa per al proper curs seguit d’una visita a les instal·lacions per acabar amb un pica-pica que, n’estem convençuts, facilitarà la comunicació que volem tenir amb tothom que s’hi interessi.

En nom de tot l’equip de professionals de l’escola, us convido a ser-hi present.

Molt cordialment,

Antoni Alcázar

CFA la Pau

Us esperem a les Jornades:
el dimecres 23 de maig a les 11h, o
el dijous 24 de maig a les 18h.

A continuació, si esteu interessats en algun dels nostres ensenyaments, el nostre professorat es posarà en contacte amb vosaltres per poder orientar-vos, fer-vos una entrevista i una prova d’avaluació inicial per saber  quin nivell haureu de cursar.

Recordeu que si sou alumnat nou, la preinscripció l’haureu de fer al centre del 18 al 26 de juny. Més endavant publicarem l’horari de secretaria per poder tramitar-la.

1. Saúl

Hola, buenas tardes.
    Este año quiero hacer el curso de curso a grado superior para mayores de 25 y me gustaría saber si tendría que atender presencialmente algún día antes del día de matriculación o por el contrario podría preinscribirme por vía telefónica o vía internet y poder acudir después al día de la matrícula?
    En estos momentos no resido en Barcelona.
    Sería de gran ayuda vuestra respuesta, gracias.

2. Marta

Me resulta imposible ir a las jornadas de puertas abiertas pero me gustaria poder recibir información de los diferentes cursos que hay. Gracias