Matrícula per al curs 2021-22

Ja estem preparant tot per al proper curs, però encara falta una mica.

Oferta formativa

Eines digitals

Oferta de places 2021-22

Publiquem les places disponibles per al curs 2021-2022. Ja s’han reservat les places per a l’alumnat propi que repeteix o promociona i encara tenim espai per a nous estudiants

Nom ensenyament
Nivell
Nombre grups
Oferta de places

Curs de preparació per a les proves accés a CFGS Matí

COMPETIC inicial Matí

COMPETIC… Llegeix més»

Refuerzo de lengua castellana en verano

¡Hola!
Bienvenidos a la página de descarga de ejercicios de castellano. Os servirán para repasar,  consolidar y ampliar los conocimientos ya aprendidos durante este curso.
Las actividades que encontraréis aquí están a disposición de todos los  estudiantes de castellano, incluso aquellos que penséis en estudiar esta lengua… Llegeix més»

Contacte amb el centre durant el tancament

Estimats alumnes i amics/gues:
Si voleu contactar amb nosaltres ho podeu fer a través de la nostra web: www.cfalapau.cat o del mail secretaria@cfalapau.cat.
També podeu contactar amb l’equip directiu per Whatsapp o Telegram al número 603554522.
Estem a la vostra disposició malgrat el centre està tancat i agraïm… Llegeix més»

Coronavirus INFO (CAT/ES/EN)

ULTIMA HORA: Es confirma que queden suspesos tots els terminis administratius, sense
excepció. Això afecta a diversos procediments com, per exemple, les preinscripcions escolars o les prova d’accés als cicles formatius. Es treballa en diversos escenaris i