Inici de curs

Ja podeu passar a formalitzar la matrícula en horari de 10 a 13h i de 17 a 20h. Si cal, truqueu al 93.314.70.78 per informar-vos.

• El dimecres 16 a les 12h és l’inici de curs per als alumnes de preparació a proves d’accés.
  • El dilluns 21 a les 12h és l’inici de curs per a la resta d’alumnat.

Eines digitals

Refuerzo de lengua castellana en verano

¡Hola!
Bienvenidos a la página de descarga de ejercicios de castellano. Os servirán para repasar,  consolidar y ampliar los conocimientos ya aprendidos durante este curso.
Las actividades que encontraréis aquí están a disposición de todos los  estudiantes de castellano, incluso aquellos que penséis en estudiar esta lengua… Llegeix més»

Contacte amb el centre durant el tancament

Estimats alumnes i amics/gues:
Si voleu contactar amb nosaltres ho podeu fer a través de la nostra web: www.cfalapau.cat o del mail secretaria@cfalapau.cat.
També podeu contactar amb l’equip directiu per Whatsapp o Telegram al número 603554522.
Estem a la vostra disposició malgrat el centre està tancat i agraïm… Llegeix més»

Coronavirus INFO (CAT/ES/EN)

ULTIMA HORA: Es confirma que queden suspesos tots els terminis administratius, sense
excepció. Això afecta a diversos procediments com, per exemple, les preinscripcions escolars o les prova d’accés als cicles formatius. Es treballa en diversos escenaris i
possibilitats en relació a aquests procediments. Tan bon punt es pugui… Llegeix més»

Festa de Nadal: Divendres 20 a les 11h.

Estimats/des alumnes,
Us convidem a la celebració de nadal amb la participació de la coral La Pau.
Festa de Nadal: Divendres 20 a les 11h.
Esperem poder compartir aquesta estona amb vosaltres i us preguem puntualitat.
————————————–
Estimados/as alumnos/as,
Os invitamos a la celebración de navidad con la participación de la… Llegeix més»