Sortida al Mercat de la Boqueria

El passat mes de maig, l’alumnat de MNO va anar al Mercat de La Boqueria a fer l’activitat:
«Al mercat per menjar com cal», que forma part de les activitats educatives «Mengem sa, mengem mercat» que ofereixen els mercats municipals de Barcelona a les escoles .

Els Objectius de l’activitat eren:

• Identificar el mercat com una opció de consum de productes saludables i de qualitat, necessaris per a una dieta sana i equilibrada, com ara la dieta mediterrània.
  • Descobrir el comerç de proximitat, tot reconeixent l’atenció personalitzada, l’orientació i la informació als consumidors com les seves característiques principals.

Es van dividir en 4 grups de 4 alumnes cadascú per treballar l’alimentació saludable, i cada grup va triar un aliment per estudiar-lo més a fons.

Una vegada al mercat, els hi van fer una visita guiada molt interessant,  per després recollir informació sobre els aliments triats (dàtil, kiwi, poma i llegums).

Finalment, els alumnes van fer la síntesi de tota l’activitat en format audiovisual.

Podeu veure tot seguit el resum dels treballs dels alumnes de MNO al mercat. Esperem que us agradin :

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *