Jornades de portes obertes 2019

Ens plau informar-vos que els propers dies:

• Dimecres 22 de maig a les 11h.
  • Dijous 23 de maig a les 18h.

Tindrà lloc al Centre de Formació de Persones Adultes la Pau (Pere Vergés, 1 4a planta) la jornada de portes obertes per tal de donar a conèixer la nostra oferta formativa

L’acte començarà amb una exposició breu de l’oferta educativa per al proper curs seguit d’una visita a les instal·lacions per acabar amb un pica-pica que, n’estem convençuts, facilitarà la comunicació que volem tenir amb tothom que s’hi interessi.

A continuació, si esteu interessats en algun dels nostres ensenyaments, el nostre professorat es posarà en contacte amb vosaltres per poder orientar-vos, fer-vos una entrevista i una prova d’avaluació inicial per saber quin nivell haureu de cursar.

Recordeu que si sou alumnat nou, la preinscripció l’haureu de fer al centre del 18 al 25 de juny. Més endavant publicarem l’horari de secretaria per poder tramitar-la. Si obteniu plaça, la matricula l’haureu de formalitzar del 2 al 9 de setembre.

En nom de tot l’equip de professionals de l’escola, us convidem a ser-hi present.