Continuitat dels ensenyaments i les proves

CONFINATS CONTINUEM ELS ENSENYAMENTS

Estimats/des alumnes. El dia 4 d’abril comencem les vacances de setmana santa. Desitgem que us podeu relaxar i descansar una mica. Mireu de desconnectar una mica aquesta setmana i sobre tot cuideu-vos.

El dimarts 14 d’abril es reprèn el període lectiu. Els vostres tutors us enviaran tasques de manera quinzenal. Així tindreu 15 dies per resoldre-les i retornar-les. A continuació el vostre tutor us en lliurarà de noves,  mentre us fa arribar les correccions i valoracions de la feina que heu fet.

Amb aquest funcionament l’escola continuarà fins que puguem tornar a obrir el centre, si es pot, de manera que sigui possible terminar la tercera avaluació i concloure el curs a finals de juny.

El nostre objectiu és que tothom pugui aprendre i terminar el curs. Com cada curs, algunes persones assoliran els continguts, podran tenir el certificat d’aptitud i promocionar al següent nivell. A d’altres els recomanarem repetir el curs per consolidar el continguts i competències.

En cap cas volem que aquesta situació impliqui no superar el curs. L’equip docent mirarà de contactar amb tot l’alumnat i treballar en diversos formats per tal que tothom pugui accedir al contacte amb el docent i als materials. Sabem que les vostres situacions son molt diverses i, de vegades, complicades. Estem aquí per a donar-vos suport.

Si el vostre tutor no contacta amb vosaltres, dirigiu-vos al mail: cfalapau@xtec.cat.

———————————————————-

Estimados / as alumnos.

El día 4 de abril empezamos las vacaciones de semana santa. Deseamos que podáis relajaros  y descansar un poco. Intentad  desconectar un poco esta semana y sobre todo cuidaros.

El martes 14 de abril se reanuda el periodo lectivo. Vuestros tutores os enviarán tareas de manera quincenal. Así tendréis 15 días para resolverlas y devolverlas. A continuación vuestro tutor os entregará otras nuevas y os hará llegar las correcciones y valoraciones del trabajo realizado. Con este funcionamiento la escuela continuará hasta que podamos volver a abrir el centro, si se puede, de manera que sea posible terminar la tercera evaluación y concluir el curso a finales de junio.

Nuestro objetivo es que todos puedan aprender y terminar el curso. Como cada curso, algunas personas alcanzarán los contenidos, podrán tener el certificado de aptitud y promocionar al siguiente nivel. A otros les recomendaremos repetir el curso para consolidar el contenidos y competencias.

En ningún caso queremos que esta situación implique no superar el curso. El equipo docente tratará de contactar con todo el alumnado y trabajar en varios formatos para que todos puedan acceder al contacto con el docente y los materiales. Sabemos que vuestras situaciones son muy diversas y, a veces, complicadas. Estamos aquí para daros apoyo.

Si su tutor no contacta con vosotros, diríjase al mail: cfalapau@xtec.cat.

———————————————————-

Dear students.

On April 4 we start the Easter holidays. We hope you can relax and rest a little. Try to get a little disconnected this week, and especially take care of yourself.

On Tuesday, April 14, the school term resumes. Your tutors will send you assignments biweekly. So you have 15 days to resolve them and return them. Your tutor will then hand you over new ones and provide you with the corrections and assessments of the work you have done. With this operation the school will continue until we can reopen the center,  so that it is possible, and to complete the third term and conclude the course by the end of June.

Our goal is for everyone to learn and complete the course. As each course, some people will reach the content, be able to have the aptitude certificate and be promoted to the next level. To others we’ll recommend you to repeat the course to consolidate the contents and competences,

In any case we are working so that this situation don’t implies not to pass the course. The teaching team will try to contact all the students and work in various formats so that everyone can access the contact with the teacher and the studying materials. We know that your situations are very diverse and sometimes complicated. We are here to support you.

If your tutor does not contact you, please email: cfalapau@xtec.cat.

PROVES D’ACCÉS A GRAU SUPERIOR

No hi ha informació encara

PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT

El Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) ha aprovat avui les noves dates de celebració de les diferents proves d’accés a la universitat. El nou calendari està subjecte a l’evolució de la pandèmia per coronavirus i, per tant, “es mantindrà sempre que la situació d’emergència sanitària ho permeti”.

Nou calendari de les proves d’accés a la universitat

El nou calendari per a la realització de les distintes proves d’accés a la universitat, queda de la següent manera:

Més grans 25/45 anys

La Prova d’Accés a la Universitat per a més grans de 25/45 anys (inicialment fixada pel 18 i 25 d’abril) es posposa fins al juny, concretament:

• Fase general: 20 de juny
  • Fase específica (només per als més grans de 25 anys): 27 de juny