Dinar de final de curs

Dimecres dia 14 de juny vam fer el dinar de final de curs amb una quarantena d’alumnes de Cervera i Guissona.

El dia es despertà ennuvolat a Cervera però després es varen obrir clarianes, de les dues a les cinc de la tarda. En aquest tram d’hores és quan gaudirem de molt bon temps per dinar. Les menges consistiren en unes amanides, i com a plat fort: una paella de marisc i també d’unes postres ben refrescants: síndria i meló. Després d’un bon dinar, un concert de jazz d’una alumna de Català i Castellà.

Amb el bon regust de boca d’un curs que finalitza ens acomiadarem de totes i tots. Fins el curs que ve! Bon estiu