Nadal 2018

Aquest any, a la nostra escola, hem volgut fer una felicitació de Nadal diferent, ja que hi han participat els alumnes del grup d’alfabetització. És un grup que no hi és, a la nostra oferta formativa, i s’ha organitzat sobre la marxa ja que el centre ha hagut d’atendre aquesta necessitat social de la ciutat de Cervera.
Cada dia s’ha fet més nombrós, comptant amb uns 30 alumnes al finalitzar aquest trimestre, entre el matí i la tarda.
Gràcies al voluntariat d’Abdulai Touré i als professors Jacob Montsech i Núria Ferré s’ha pogut cobrir aquesta gran demanda d’alfabetització.
Però ens falta camí encara… necessitem poder ampliar l’horari d’aquest nou ensenyament. Per això, esperem que durant el 2019 puguem incorporar-lo a la nostra oferta formativa.

Bones Festes i Feliç 2019!!!

Visita a Cervera

On Monday 17th evening, English students enjoyed a guided tour of Cervera. Joan showed us around the city: the university, Santa Maria church and the main buildings. Thus, we learnt both English and History!

Sortida a Agramunt

Avui, 21 de novembre, un grup molt nombrós d’alumnes i dos professors de l’Escola hem visitat els Torrons Vicens, la Xocolateria Jolonch i el refugi antiaeri que hi ha sota de l’església romànica d’Agramunt.
També hem pogut fer un tast de torrons i de xocolata desfeta amb melindros.
Entre tots hem passat un matí molt amè, compartint bons moments, mostra de la cohesió social que es viu a la nostra escola.