Comunicat davant de la vaga del 18 d’octubre

A causa de la convocatòria de vaga general d’aquest divendres, 18 d’octubre, comuniquem que no es podrà garantir que la totalitat de les classes programades es duguin a terme amb normalitat.

Els serveis mínims obligatoris estaran assegurats i el centre tindrà les portes obertes durant tota la jornada escolar.

La Direcció

Visita d’en Xavier Gras, regidor d’Educació

Dimarts, primer d’octubre, vam rebre la visita del nou regidor d’Educació de la Paeria després de les passades eleccions municipals. Xavier Gras, que també és el representant de l’Ajuntament al consell escolar, va visitar les instal·lacions del centre, juntament amb la Flors Pericon, tècnica educativa.

Va conèixer de primer mà la nostra realitat i, al mateix temps, li vam transmetre els nostres projectes i necessitats. Com sempre hem fet, continuarem coordinant-nos en favor de la formació d’adults a Cervera i comarca. Gràcies pel suport i l’encoratjament.

Dinar final de curs

El divendres dia 7 de juny es va celebrar el dinar de final de curs al Centre d’Adults Joan Comorera de Cervera.

L’alumne d’anglès Lluís Puig ens va oferir una de les seves millors paelles als assistents. Es va poder gaudir d’una vetllada molt agradable al pati de l’escola. Moltes gràcies a tots els alumnes, familiars i comunitat educativa de l’escola per fer-ho possible.