Xerrada Progat

Volem agraïr a la Montse,de Progat, la xerrada sobre sensibilització animal que ens va oferir el passat dimecres dia 12.  Alumnes de català 2, de Preges i d’altres interessats en el tema van poder gaudir d’una xerrada molt amena i prendre consciència del que implica tenir un… Llegeix més»

Scape Room en anglès

Els grups d’anglès 2 de l’escola s’atreveixen amb tot. L’última aventura… fer un scape room en anglès!
Es tracta d’una activitat divertida en la que a més del treball específic d’anglès, es promou el treball en equip. Felicitats per la iniciativa!!

CFA Can Serra amb la Marató de TV3

La metgessa Natàlia Romaní Franquesa va venir a l’escola a explicar-nos les línies d’investigació que s’estan duent a terme en la recerca contra el càncer. Ha emfatitzat en els principals mètodes de prevenció: els hàbits saludables.

Sortida de la castanyada a Viladrau

Ja feia dies que preparàvem la sortida de la castanyada. Mireu els treballs que havíen fet els alumnes de Competic anunciant l’excursió.

Volíem passar un dia al bosc per celebrar la castanyada i la pluja no ens va aturar. Vam tenir una excursió a Viladrau… Llegeix més»

Dia mundial de l’alimentació 2018

Cada any el 16 d’octubre se celebra el Dia Mundial de l’Alimentació, proclamat per la FAO (Organització de les Nacions Unides per a l’Alimentació i l’Agricultura), coincidint amb la creació d’aquesta organització. Pretén conscienciar el món del problema de la fam, ja que actualment encara hi… Llegeix més»

EN MARXA!!!

Ara sí, comencem amb l’acollida de l’alumnat i les tutories d’inici de curs. Benvinguts i benvingudes al CFA Can Serra!!!