X Trobada Estatal d’Aprenentage i Servei

El passat divendres 1 de desembre el nostre alumnat de GES2 va participar a la X Trobada Estatal d’Aprenentatge i Servei que es va celebrar a l’Hospitalet de Llobregat.

Actualment, al centre tenim dos projectes APS, “El barri Camina” i el “Parc de les Planes”. Enguany començarem un tercer projecte APS amb l’alumnat de PreGES.

Donació de sang

Com cada any al novembre, des de l’escola hem organitzat una campanya de donació de sang.
Aquest any, l’alumnat de GES2 de la tarda ha estat l’encarregat de promocionar-la. De del mòdul de “Tecnologia de la informació i la comunicació” han preparat un tríptic informatiu. A més… Llegeix més»

Excursió a Montserrat

El passat 31 d’octubre vam fer la primera excursió del curs 2017-18. Aquesta primera sortida potencia la relació entre l’alumnat i el professorat fora de l’escola. Enguany el destí escollit ha estat Montserrat. Un guia ens va explicar la història de la muntanya i algunes de les seves llegendes. Després… Llegeix més»

EL BARRI CAMINA

Un any més comencem el projecte d’aprenentatge servei “El barri camina”.

Tots els alumnes de l’escola que esteu interessats en fer voluntariat amb nens i gent gran podeu venir i aprofitar aquesta oportunitat. Us esperem demà dia 20 d’octubre a les 12h a la biblioteca!

XERREM

Vols millorar el català?

Vine al XERREM els dilluns de 17:30h a 19h i podràs practicar el català oral.

ACOLLIDA ALUMNAT CURS 2017-18

I ara sí, després de les tutories d’inici de curs i l’acollida de l’alumnat comencem un nou curs.

Desitgem que sigui un curs molt profitós per tot l’alumnat. Benvinguts al CFA Can Serra!