Eleccions Consell Escolar

El Departament ha iniciat el procés de renovació dels consells escolars amb la publicació de la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts… Llegeix més»

Sortida Barcelona

Ens plau informar-los que ja tenim preparada la primera activitat de l’any. Hem organitzat una sortida aBarcelona per al divendres 30 de novembre.

La planificació és la següent:

• 8:00: Sortida de Tremp amb bus
  • 11:00: arribada a Barcelona i Ruta guiada per la Barcelona modernista.
  • 14:00: Dinar
  • 17:30: Teatre La Jaula de… Llegeix més»

Beques i ajuts

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris

*Al taulell d’anuncis del centre està publicada la resolució de les adjudicacions de les beques d’enguany.

Beques convocades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a estudiants que el curs acadèmic 2018-2019 cursen ensenyaments postobligatoris. Les quanties que es poden atorgar són les següents:

a) Quanties fixes
– Quantia fixa lligada a la renda
– Quantia fixa lligada a la residència de l’estudiant durant el curs escolar
– Beca bàsica
– Quantia fixa lligada a la excel·lència

b) Quantia variable
– Segons el resultat de la ponderació de la nota mitjana de l’expedient de l’estudiant i de la seva renda familiar.

Per a estudiants universitaris: Beques de caràcter general per a estudiants que cursin estudis postobligatoris (GRAL)

A estudiants dels següents ensenyaments postobligatoris i superiors no universitaris:

• Primer i segon cursos de batxillerat
  • Formació professional de grau mitjà i de grau superior
  • Ensenyaments artístics professionals
  • Ensenyaments esportius
  • Ensenyaments artístics superiors
  • Estudis religiosos superiors
  • Estudis militars superiors
  • Estudis d’idiomes en escoles oficials (inclosa la modalitat de distància)
  • Formació professional bàsica

Termini:La sol·licitud s’ha de presentar del 17 d’agost a l’1 d’octubre de 2018.

Més informacióhttp://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/247-beques-ministerio-postobligatoris?category=7449fd1c-a82c-11e3-a972-000c29052e2c&moda=1

Obrim un curs més

Benvolguts i benvolgues,

us informem que el pròxim dilluns 3 de Setembre l’escola torna a obrir les portes després del llarg estiu. Podeu venir a fer la matrícula i/o a consultar la informació que requeriu.

Del 3 al 7 de Setembre romandrà oberta al públic per a fer la matrícula des de les 17h fins les 19h del vespre, de dilluns a divendres.

Moltes gràcies i fins molt aviat,

L’equip de mestres del CFA

Pre-inscripció curs 2018-2019 del 18 al 26 de Juny

Fases Dates Més info
Publicació de l’oferta d’ensenyaments 22 de maig  —
Gestió de l’oferta (reserva per a alumnes del centre) 11 i 12 de juny  —
Difusió de vacants 14 de juny  —
Procés de informació i orientació en els centres durant el mes de juny
Matrícula de l’alumnat propi del 2 al 13 de juliol  Alumnes del centre
 —
 Presentació de sol·licituds del 18 al 26 de juny  Alumnes nous
Introducció  de sol·licituds del 18 al 28 de juny  —
Publicació de llistes amb el barem provisional 3 de juliol
 Presentació de reclamacions del 3 al 5 de juliol  —
 Sorteig del número per al desempat 4 de juliol  —
 Entrada de resolució de reclamacions fins al 6 de juliol (matí)
 Publicació de llistes ordenades definitives (després d’entrada la resolució de les reclamacions) 6 de juliol  —
 Publicació de les llistes d’admesos  11 de juiol  —
 Matriculació del 3 al 10 de setembre  —
 Matriculació de l’alumnat de la llista d’espera a partir del 12 de setembre  —

Nou període de matrícula IOC

S’ha obert el nou període de matrícula per al proper trimestre de primavera 2018:

• Alumnat nou: del 19 al 23 de febrer de 2018
  • Alumnat antic: del 3 al 9 d’abril de 2018.

Si tens ganes de fer el Graduat en Educació Secundària a distància, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Som centre de suport i et gestionarem la matrícula i els dubtes que puguis tenir al respecte.

Imatge relacionada

Anima’t!