Sessions d’orientació d’inici de curs

A continuació us adjuntem els horaris dels primers dies de classe dels cursos que impartim. Aquestes sessions, que seran del 21 al 25 de setembre, són d’assistència obligatòria i estaran destinades a orientar i a explicar a l’alumnat les diferents mesures covid-19 que aplicarà el centre (entrades i sortides, organització dels descansos, protocol de rentat de mans i ús de mascareta, pla de neteja, desinfecció i ventilació de l’aula, etc.).

Bon inici de curs a tothom!

Preinscripcions Curs 2020-2021 (Setembre)

INSTRUCCIONS PER A LES PREINSCRIPCIONS TELEMÀTIQUES:

Es podrà presentar la sol·licitud telemàtica del 7 al 10 de setembre i s’hauran de seguir els següents passos:

1. Descarregar la Sol·licitud de preinscripció, emplenar-la i guardar-la.
2. Enviar la sol·licitud a cfa-riberadebre@xtec.cat, adjuntant còpia (escanejada o foto) del DNI / NIE / Passaport per les dues cares.
3. Un cop enviada la sol·licitud, es rebrà un correu de confirmació del centre.

INSTRUCCIONS PER A LES PREINSCRIPCIONS PRESENCIALS AMB CITA PRÈVIA:

Podrà realitzar la preinscripció presencial tothom qui tingui cita prèvia, els dies 7, 8, 9 i 10 de setembre en horari de 10h a 13h. S’hauran de seguir els següents passos:
1. Sol·licitar cita prèvia. Ho podeu fer des de l’aplicatiu de cita prèvia o trucant al telèfon 977 40 27 79 a partir del dia 2 de setembre.
2. El dia de la cita prèvia, la persona que vingui a fer la preinscripció ha de portar:

• Original i fotocòpia del DNI / NIE / Passaport per les dues cares.
  • Portar mascareta i bolígraf.

PER DUBTES O MÉS INFORMACIÓ:

Per resoldre qualsevol dubte o per a més informació ens podeu trucar al telèfon 977 40 27 79 (de dilluns a divendres de 9 a 13h) o bé enviar-nos un correu electrònic a cfa-riberadebre@xtec.cat

Preinscripcions Curs 2020-2021

Les preinscripcions per al curs 2020-2021 es realitzaran de forma telemàtica o presencial AMB CITA PRÈVIA.

INSTRUCCIONS PER A LES PREINSCRIPCIONS TELEMÀTIQUES:

Es podrà presentar la sol·licitud telemàtica del 22 al 29 de juny i s’hauran de seguir els següents passos:

1. Descarregar la Sol·licitud de preinscripció, emplenar-la i guardar-la.
2. Envia
3.
Un cop enviada la sol·licitud, es rebrà un correu de confirmació del centre.

INSTRUCCIONS PER A LES PREINSCRIPCIONS PRESENCIALS AMB CITA PRÈVIA:

Podrà realitzar la preinscripció presencial tothom qui tingui cita prèvia, els dies 25, 26 i 29 de juny, en horari de 10h a 14h. S’hauran de seguir els següents passos:
1. Sol·licita
r cita prèvia. Ho podeu fer des de l’aplicatiu de cita prèvia, enviant un correu electrònic a cfa-riberadebre@xtec.cat o trucant al telèfon 977 40 27 79 de dilluns a divendres de 9.15h a 11.45h.

• Original i fotocòpia del DNI / NIE / Passaport per les dues cares.
  • Portar mascareta i bolígraf.

Per resoldre qualsevol dubte o per a més informació ens podeu trucar al telèfon 977 40 27 79 de dilluns a divendres de 9.15h a 11.45h o bé enviar-nos un correu electrònic a cfa-riberadebre@xtec.cat

Viajando a través de la red (Castellano 2)

En el curso de Castellano 2 durante las clases a distancia hemos viajado a través de la red. El profesor nos ha enseñado rincones de España y su forma de hablar, los alumnos también han ejercido de guías turísticos escribiendo reseñas de distintas ciudades, todo ello practicando español:

Agraïments pels reptes setmanals

Tot l’equip docent del CFA Ribera d’Ebre vol agrair la participació que heu tingut setmanalment amb els reptes que us hem anat proposant. Hem passat molt bones estones llegint-los i distraient-nos amb les vostres creacions i aportacions. Moltes gràcies!

A partir d’aquesta setmana tornarem a publicar a la pàgina web notícies dels grups de tots els ensenyaments del centre, per tal de compartir experiències amb la resta de grups i tota la comunitat educativa.

Poc a poc anem tornant a la nova normalitat. Seguiu-vos cuidant molt!

Equip docent CFA Ribera d’Ebre

Repte #4: “Com fas esport?”

Hola a tots i a totes!

Ja el tenim aquí, el quart repte! Quin tipus d’esport practiqueu aquests dies des de casa? Quin esport us agradaria fer quan puguem sortir al carrer, properament? Expliqueu-ho! A continuació teniu el cartell amb les instruccions que heu de seguir:

Feliç Sant Jordi!

Des del CFA Ribera d’Ebre us desitgem un feliç Sant Jordi i us animem a que ens envieu una foto, dibuix, vídeo, un escrit relacionat amb la Diada o fins i tot un punt de llibre com aquests que volem compartir amb vosaltres, per tal que us els pugueu descarregar i imprimir!