PORTADA

PORTES OBERTES, PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ

Es preveu que la presentació de sol.licituds per a la preinscripció d’Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria sigui del 23 de març a l’1 d’abril de 2020.

MATRICULACIÓ

I pel que a la matriculació d’Educació infantil de segon cicle, educació primària i 1er d’educació secundària obligatòria, serà del 16 al 22 de juny de 2020.

La resta de dates de la preinscripció i matrícula d’aquests ensenyaments, així com els calendaris, es concretaran quan es faci pública la resolució que regula tot el procés.

Per a més informació, consulteu el web del Departament d’Educació: www.gencat.cat

PORTES OBERTES

Pel que fa a la jornada de portes obertes del nostre centre us podem avançar la següent data:

Divendres, 13 de març a les 17:15h. Ens trobarem a la biblioteca del centre, i explicarem la línia metodològica i els trets d’identitat que ens defineixen. Després resoldrem aquells dubtes o neguits que tingueu a l’hora que fem una visita guiada per les instal·lacions del centre.

Dijous 19 de març a les 15h Està pensada per, aquelles famílies que estigueu interessades, veure l’escola en funcionament.

JA HA ARRIBAT EL REI CARNESTOLTES

Atenció, atenció!
El Rei Carnestoltes ja ha arribat a l’escola, i els nens i nenes de 6èA han sigut els encarregats de per el pregó de la festa. No us perdeu les consignes per la propera setmana:

• Dilluns: tots d’un color per passar-lo millor!
  • Dimarts: Has d’anar elegant… Llegeix més»

CONNECTEM AMB FINLÀNDIA

Els nens i nenes de 6è han fet un intercanvi de cartes amb una escola de Finlàndia. Aquesta setmana s’han pogut conèixer! Els alumnes han fet una videoconferència entre ells i elles a on s’han presentat un per un i han pogut fer-se preguntes. Ells,… Llegeix més»

CICLE MITJÀ AL CRAM

Els nens i nenes de tercer i quart de primària van visitar ahir dijous, 6 de febrer, el CRAM (Centre de Recuperació d’animals Marins), situat al Prat del Llobregat.
El centre de recuperació disposa d’un recinte de 18.000 metres quadrats que inclouen una clínica de recuperació,… Llegeix més»

SORTIDES SEGON TRIMESTRE

A continuació us fem un resum de les sortides d’aquest segon trimestre:

CURS

31/3/20

Torneig de Pàdel

Engeguem el segon trimestre

Esperem que aquestes vacances de Nadal hagin sigut fantàstiques i que hagueu descansat força. Iniciem el segon trimestre amb molta energia i molta il·lusió.

Sortida Cicle Inicial

Els nens i nenes de Cicle Inicial van realitzar una sortida a la granja de Sant Martí Sarroca. Allà van poder donar de menjar a les vaques, cabres, porcs… i van veure el funcionament d’una granja. A més a més van realitzar un taller d’elaboració… Llegeix més»

Science Day

Aquest 11 de novembre hem celebrat a l’escola el Science Day. Durant tot el dia la ciència es va viure de prop per part de tots els nens i nenes de P3 fins a 6è.
Al matí els alumnes de P3 a 5è van realitzar experiments… Llegeix més»

Festa de la Castanyada

El dijous dia 31 d’octubre l’escola va celebrar la Festa de la Castanyada. Al matí els nens i nenes van realitzar les receptes de la Castanyada entre fillols i padrins, i a la tarda, en una festa oberta a les famílies, es van realitzar les… Llegeix més»

Sortida cicle superior al CLIMBAT

El passat dilluns 30 de setembre els alumnes de cicle superior varen fer una sortida al Climbat – La Foixarda (Barcelona). Es tracta d’una sala on es practiquen diversos tipus d’escalada així com activitats d’aventura amb itineraris equipats amb passamans, ponts tibetans i tirolines.

• Llegeix més»

JA HA ARRIBAT LA NOSTRA AUXILIAR DE CONVERSA

Ja ha arribat la Katrina, la nostra auxiliar de conversa nativa. Ve directament de Glasgow (Escòcia) i durant els propers dies anirà coneixent els diferents grups classe. Estem molt contents perquè serà de gran utilitat per millorar l’speaking en Anglès.

Presentació “Sharing to Learn”

El passat divendres 27 de setembre es va realitzar la primera sessió del programa Sharing to Learn del curs 2019-2020. Aquest projecte té l’objectiu de millorar l’expressió oral en llengua anglesa a través de diferents tasques proposades pels Language Assistant (alumnes de 4t d’ESO de… Llegeix més»

Setmana pel clima

Aquesta setmana ha sigut una setmana molt emocionant, ja que a l’escola hem celebrat la Setmana pel clima. Entre tots els actes i activitats que hem anat realitzant avui divendres hem fet una gran cloenda. Els nens i nenes de P4 fins a 6è han… Llegeix més»

SETMANA PEL CLIMA

La propera setmana, dels dies 20 al 27 de setembre, serà la SETMANA PEL CLIMA, i la nostra escola participarà realitzant les següents activitats dins del nostre projecte d’escola:

dilluns 23: un minut de silenci per la Terra.
dimarts 24: portar una samarreta verda.
dimecres 25: video… Llegeix més»

TEMA ESCOLA: SALUT I SOSTENIBILITAT

Aquest curs 2019- 2020 l’escola treballarà molt fort el tema de Salut i Sostenibilitat, ja que són dos temes que ens preocupen molt. Els nens i nenes ja han començat a treballar sobre el tema i de moment estem escollint el nom de les nostres… Llegeix més»