ACTIVITATS SETMANALS DURANT LA SUSPENSIÓ DEL PERÍODE LECTIU

COMUNICAT OFICIAL TANCAMENT DE CENTRES EDUCATIUS

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i, com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar, a partir del dia 13 de març i fins a nou avís, tots els centres educatius de Catalunya i, per tant, queden suspeses, les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. Qualsevol novetat serà informada via email i web del centre.

PREINSCRIPCIÓ

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha ajornat el procés de preinscripció pel curs 2020/2021. Quan el Departament reactivi el període de preinscripcions us ho comunicarem.

MATRICULACIÓ

Pel que fa a la matriculació d’Educació infantil de segon cicle, educació primària i 1er d’educació secundària obligatòria, es preveu que sigui del 16 al 22 de juny de 2020.

La resta de dates de la preinscripció i matrícula d’aquests ensenyaments, així com els calendaris, es concretaran quan es faci pública la resolució que regula tot el procés.

Per a més informació, consulteu el web del Departament d’Educació.

Avaluació 2on trimestre – Inici 3er trimestre

Us detallem informació important sobre l’avaluació del 2on trimestre i l’inici del 3er trimestre:
Avaluació del 2n trimestre:
-L’avaluació del segon trimestre ha quedat tancada en data 12/03/20.
-A la tornada de Setmana santa, durant la setmana del 14/04/20, us lliurarem els informes dels vostres fills/es en format… Llegeix més»

#JOEMQUEDOACASA

Famílies, alumnes, us trobem a faltar, i per això tots els mestres de l’escola hem fet aquest vídeo per vosaltres. Esperem que us agradi!

5 AL DIA

“5 al dia” és un moviment avalat per la OMS (Organització Mundial de la Salut) que promou el consum d’un mínim de 5 racions de fruites i verdures al dia com a base d’una dieta saludable. Mercabarna organitza la campanya “5 al dia” des de… Llegeix més»

Sortida al CosmoCaixa

Aquest dimarts els nens i nenes de Cicle Inicial van marxar d’excursió al CosmoCaixa. Allà van realitzar una visita pel centre on va poder gaudir de la ciència, visitar el Bosc Inundat, fer-se moltes preguntes i també resoldre algun dubte. Més tard els alumnes de… Llegeix més»

Carnestoltes 2020

Aquest any hem celebrat la festa del Carnestoltes d’una manera una mica diferent que altres anys. Al matí vam realitzar diferents activitats a les aules i a l’hora d’esmorzar vam sortir tots els nens i nenes de Primària al bosc a esmorzar els nostres entrepans… Llegeix més»

JA HA ARRIBAT EL REI CARNESTOLTES

Atenció, atenció!
El Rei Carnestoltes ja ha arribat a l’escola, i els nens i nenes de 6èA han sigut els encarregats de per el pregó de la festa. No us perdeu les consignes per la propera setmana:

• Dilluns: tots d’un color per passar-lo millor!
  • Dimarts: Has d’anar elegant… Llegeix més»