JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

El proper dia 18 de març a les 15 hores obrim les nostres portes per a vosaltres. És un plaer poder-vos ensenyar el nostre centre i informar-vos del nostre projecte educatiu. del qual us fem cinc cèntims: entrada flexible a P3, Anglès de P3 fins a… Llegeix més»

DIA DE LA CIÈNCIA

El dilluns 21 de gener de 2019 vam celebrar a l’escola el Dia de la Ciència conjuntament amb l’Institute for Research in Biomedicine (IRB). Des de primera hora del matí, els nens i nenes van viure i gaudir de la ciència de ben a prop.… Llegeix més»

Concert de Nadal i paradetes

Ahir a la tarda, dia 20 de desembre, vam celebrar a l’escola el tradicional Concert de Nadal. Van cantar els alumnes des de P3 fins a 6è en una festa oberta a les famílies, on a més a més, van poder gaudir de les diferents… Llegeix més»

Ruta Verda

El passat 9 de novembre els nens i nenes de p4 fins a 6è van anar a la Ruta Verda, ni el fang ni la miqueta de pluja van impedir gaudir d’un gran dia.

Ruta Verda P5

4t

2n

2n 6e

2n (2)

2n (1)

1r

Santa Cecília

El passat 21 de novembre, amb motiu de Santa Cecília, patrona de la música, la coral de l’Institut Montserrat Colomer ens van visitar i ens van oferir un recital de diferents cançons que ens van encantar!

Santa Cec. 3

Santa Cec. 2

Santa Cec. 1

Les nostres portes són molt boniques!

Des de l’àrea de Plàstica els nens i nenes decoren les portes de les seves aules tenint en compte el nom de la seva classe. Han quedat totes molt boniques! i els murals que han fet també són preciosos!

xina

peru

national geo.

musica

mural2

mural1

mural tardor

hawai

frança

egipte

angles

anglaterra

Gimcana padrins 5è i fillols 1r

El passat divendres dia 26 d’octubre, els nens i nenes de primer i cinquè de Primària van realitzar una gimcana per practicar la lectura en forma de jocs. Els grans i petits van gaudir força llegint i jugant! aquí podeu veure un recull de fotografies.

Llegeix més»

School Radio Podcast

Com ja sabeu, l’any passat vam començar l’activitat de l’School Radio amb els alumnes de 6è. En aquesta activitat, els alumnes fan anuncis a la resta de l’escola per megafonia, en anglès i català en dies alterns. Aquest any hem decidit compartir aquesta feina… Llegeix més»

BON INICI DE CURS

Bon inici de curs!
Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 2018-19, des de l’escola esperem que aquest curs sigui especial i màgic per a tots els nens i nenes i les seves famílies. Bon inici de curs!

RECOLLIDA LLIBRES -SETEMBRE-

Un curs més gràcies a la col·laboració de la gent (mestres i famílies) de Comissió de Banc de Llibres de l’escola podem beneficiar les famílies del centre i cuidar el medi ambient amb la SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES i materials.
Els dies i horaris de recollida de… Llegeix més»

REUNIONS INICI DE CURS 2018-2019

Benvolgudes famílies,
Us deixem les dates de les reunions d’inici de curs. Us esperem! convocatòria reunions inici de curs 2018-2019
A banda, podeu consultar en la web el llistat de material i de llibres de text de cada nivell.… Llegeix més»

COMIAT 6è

I després d’uns anys plens de vivències, aprenentatges, riures… Us heu fet grans i marxeu cap a l’Institut. A la Vinya us trobarem a faltar!
Bon viatge!

LET’S CLEAN EUROPE

L’escola s’ha inscrit a la campanya Let‘s Clean Up Europe! que promou accions de neteja als espais naturals de Catalunya.

El passat divendres 11 de maig, els alumnes de Cicle Superior de l’escola Vinya del Sastret van anar al bosc dels voltants de l’escola, equipats amb  guants i  sacs que… Llegeix més»

CONCERT MUSICAL

El 23 d’abril, diada de Sant Jordi, els alumnes de cicle superior juntament amb els mestres de l’Aula de Música Municipal de Sant Esteve Sesrovires van oferir als alumnes de l’escola un concert instrumental amb flautes dolces, flauta travessera, saxo, trompeta, guitarra, violoncel i bateria.
Tots… Llegeix més»