Setmana pel clima

Aquesta setmana ha sigut una setmana molt emocionant, ja que a l’escola hem celebrat la Setmana pel clima. Entre tots els actes i activitats que hem anat realitzant avui divendres hem fet una gran cloenda. Els nens i nenes de P4 fins a 6è han creat unes pancartes en contra del canvi climàtic, els nens i nenes de 6è han llegit un manifest molt emotiu i entre tots i totes hem plantat un arbre al pati de la nostra escola per contribuir a aquesta lluita. Ha sigut un acte molt bonic i emocionant on s’han pogut veure llàgrimes d’emoció. Segurament aquest acte marcarà en la consciència dels nostres nens i nenes i esperem que com a ciutadans del futur segueixin lluitant pel futur del nostre planeta!

Us deixem un video de l’activista sueca Greta Thunberg on ens conscencia de les conseqüències irreversibles del canvi climàtic.