Sant Jordi 2019

El 23 d’abril l’escola va celebrar com cada any la diada de Sant Jordi.

Durant tota la jornada vam poder gaudir d’un munt d’activitats. A Infantil van fer un esmorzar i jocs medievals. Cicle Inicial va gaudir de les obres de teatre de titelles per part dels alumnes de l’institut Montserrat Colomer i a continuació jocs medievals i tallers. Cicle Mitjà va realitzar tots de jocs medievals i tallers. Cicle Superior va fer una visita pel poble, comprant roses i realitzant un treball d’investigació. Després d’esmorzar, tota l’escola va poder gaudir al gimnàs del concert de flauta per part dels alumnes de Cicle Superior i l’escola de música del poble.

A la tarda, les famílies van ser convidades a realitzar tallers i activitats organitzades per part de l’escola i l’AMPA, on entre altres coses van poder visitar l’exposició de creacions literàries dels seus fills i filles.

Com cada any, la jornada va ser un èxit gràcies a tots i totes.

Us adjuntem algunes fotografies i l’enllaç del vídeo del concert.