Inici 3er trimestre

Us fem arribar les directrius de com funcionarem aquest tercer trimestre.

– La prioritat serà poder garantir el contacte amb els alumnes i portar a terme, en la mesura del possible, el seu acompanyament emocional.

– Per tal de poder fer aquest acompanyament de l’alumne/a, cada tutor/a acordarà amb les seves respectives famílies els mitjans telemàtics que utilitzarà i la seva periodicitat (telèfon, videoconferència, correu electrònic,…).

-Cada dilluns,  continuarem enviant les propostes de tasques a desenvolupar al llarg de la setmana.

-Les tasques pretenen incentivar la recerca i fomentar l’autonomia. Som conscients que no tot l’alumnat pot disposar d’ajuda familiar i que hi ha hagut pares i mares que s’han hagut d’incorporar a la feina. En aquest sentit valorem molt positivament i us agraïm la vostra implicació i acompanyament. Cap infant serà penalitzat per no retornar les tasques, però si que considerem que fóra bo fer-les per aconseguir mantenir una rutina de treball diari, donada l’excepcionalitat que ens està tocant viure.

Qualsevol família que tingui dubtes/problemes amb la rebuda/entrega de les tasques, pot adreçar-se directament al tutor del seu fill/a o bé al correu de centre. Des de l’escola/tutoria intentarem trobar una solució que beneficii a l’infant.

-Pel que fa a la manera d’avaluar el 3r trimestre, estem pendents de les indicacions del Departament d’educació. Tan bon punt ens les notifiquin, us en farem coneixedors.

-Finalment, donar-vos l’agraïment pel vostre suport i col·laboració, així com  desitjar-vos que tots estigueu bé i que aviat ens puguem veure.