Dia mundial de la ràdio – Entrevista RTV10

Amb motiu del Dia mundial de la ràdio, el 13 de febrer RTV10-Ràdio Sant Esteve va fer una programació especial desde la Plaça Xic Mateu de Sant Esteve Sesrovires.

Un grup d’alumnes de l’Escola hi vam participar en directe i us deixem a continuació l’entrevista que ens van realitzar.

L’efemèride del Dia mundial de la ràdio està promoguda per la ONU i en paraules del Secretari general de la ONU, António Guterres, “La radio es un medio de comunicación único para celebrar la diversidad humana […] además, es el medio de comunicación más usado en todo el mundo. Esta capacidad de llegar al mayor número de público posible la convierte en una herramienta indispensable para dar forma a la experiencia de la sociedad en la diversidad, y es el escenario perfecto para que todas las voces se expresen libremente, se sientan representadas y puedan ser escuchadas.”

A l’escola tenim un projecte en què utilitzem aquest mitjà de comunicació com a eina d’expressió d’informació alhora que treballem competències personals i intrapersonals, com la creativitat i el treball en equip entre d’altres.

Entrevista de RTV10 als alumnes de l’Escola Vinya del Sastret