Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge d’un centre educatiu.

L’escola té la pàgina web on es pot consultar la informació rellevant en quant a documentació del centre i organització del propi centre.

El centre posa a disposició de les famílies l’aplicació Dinantia com a mitjà de comunicació amb les famílies via telemàtica. Així mateix, l’escola també disposa de Whatsapp.

La comunitat pot assabentar-se del dia a dia de l’escola a través de la plataforma Instagram on el centre penja les diferents activitats que es van fent al llarg del curs.

Finalment, el Cicle Superior del centre, 5è i 6è, fan l’extraescolar d’Aprèn que treballen les eines digitals per tal d’arribar un nivell de competència digital pel seu futur proper a l’educació secundària.