Salut

• Els nens i les nenes s’han de quedar a casa en cas de febre, malaltia infecciosa i/o paràsits.
  • Us recomanem que tingueu previst alguna persona que es pugui fer càrrec del vostre fill/a en cas de malaltia.
  • A l’escola no administrarem cap medicament (excepte malalties cròniques i en els casos que sigui imprescindible administrar medicaments a l’alumnat en l’horari lectiu, amb l’autorització i la pauta d’administració del metge).
  • En el cas de què detecteu polls us preguem que ho comuniqueu a l’escola, inicieu ràpidament el tractament i tingueu el nen o la nena a casa fins que s’hagi solucionat el problema.
  • Mesures Covid: per poder venir a l’escola hem de ser molt curosos i garantir:
      • Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre o febrícula per sobre de 37,5 °C, tos, dificultat per respirar, mal de coll*, refredat nasal*, fatiga, dolors musculars i/o mal de cap, mal de panxa amb vòmits o diarrea, pèrdua d’olfacte o gust en infants grans i adolescents) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
      • No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 10 dies anteriors.

És molt important avisar/informar a l’escola de qualsevol qüestió de salut que afecti directament als vostres fills/es (malalties, medicació, al·lèrgies…).