Pla de comunicació

L’objectiu del Pla de Comunicació és organitzar les comunicacions entre els membres de la nostra comunitat escolar, marcant els canals i les accions a desenvolupar per generar una comunicació eficient, així també, el de crear un clima escolar positiu que fomenti l’aprenentatge i la comunicació entre les diferents parts implicades en el procés d’ensenyament-aprenentatge, generant una adient comunicació que ens permeti difondre de manera exitosa la tasca de la nostra escola.
Aquest document pretén garantir que tothom que formi part o que estigui implicat amb l’escola Vila-roja, conegui quines són les línies mestres a seguir i els objectius en l’àmbit de la comunicació, així com les estratègies, recursos, canals i accions que s’aniran realitzant. Cal esmentar que és un document viu, ja que aquest, reflecteix la realitat en què vivim. S’anirà revisant periòdicament per tal d’actualitzar-lo.

A continuació, podeu accedir al document fent clic a:

Pla de Comunicació 21-27.