Història

La història de l’escola està relacionada amb la història del barri. La seva història comença cap al final dels anys 50 , quan la institució “Obra sindical del Hogar ” depenent de la Delegació Nacional de Sindicats adquireix aquests terrenys per a edificar.
L’any 1957 es lliuraren els primers habitacles unifamiliars. El barri es va anar omplint amb  famílies immigrades provinents sobretot d’Andalusia, moltes de les quals ja vivien en barraques a Montjuïc.
Amb l’augment de població, es va crear l’escola en un petit edifici sense les mínimes condicions.
Pels vols de l’any 62 es posa en funcionament un servei d’autobusos que comunica el barri amb el centre de la ciutat, dada molt important, ja que el barri s’obre a la ciutat de Girona .
L’any 67 s’urbanitza completament el barri i es comencen a edificar nous habitacles, en blocs de pisos, tant a la part nord com a la zona del Grup S. Daniel. Es creen comerços i serveis (farmàcia, correus, fleca, supermercat..). El barri assoleix els 2.500 habitants.
L’any 1969 s’inaugura l’escola pública actual amb 8 unitats d’EGB i 2 de Preescolar. Oficialment es va inagurar el 29 de juliol de 1970, recentment ha fet 50 anys.

L’oferta educativa actual és d’Infantil i Primària, agrupats per cursos o cicles.