Qui som?

PROMOTORA ESCOLAR: Antonia Amador

INSPECTOR/A: Llorens Rosselló

AMPA

L’associació de pares i mares dels infants de l’escola, són familiars que voluntàriament decideixen participar de forma activa en la vida del centre. Organitzen i promouen activitats que complementen i reforcen les que fa l’escola.

PEE

Integrant Accions / PEE Sector Est és una plataforma de treball integral formada per administracions, institucions i associacions que sota els principis de partenariat, coordina el conjunt d’actuacions, plans sectorials i programes que es desenvolupen en el sector per tal de contribuir a la millora de la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes.

Les actuacions del Pla es desenvolupen en 4 grans àmbits d’actuació: escolar, comunitari, estratègic-metodològic, i de suport a la gestió. I alhora s’estableixen mecanismes de coordinació/comunicació per garantir la transversalitat de les accions, i la coherència en la intervenció.