L’escola

L’Escola Vila-roja: una escola de tothom i per a tothom

Som una escola inclusiva, oferim amb una educació de qualitat per a tothom i comptem amb una comunitat educativa oberta a l’entorn i a les famílies dels nostres alumnes.

Alhora ens definim com una escola ideològicament pluralista, sobretot en les seves vessants política i religiosa. Pluralista en la mesura que no s’exclou a ningú per la seva procedència, religió, ideologia o nivell econòmic.

Treballem per una educació en pro de la igualtat sense discriminació per raons de gènere i garantim la llibertat de pensament i de ideologies. Intentem transmetre als nostres alumnes els valors bàsics d’una societat democràtica: el respecte als altres i a un mateix, la solidaritat, el sentit de la llibertat lligat a la responsabilitat i el dret dels altres.