Nou document NOFC 2024-2027

L’Equip Directiu i, amb l’aprovació del Consell Escolar, presenta les noves NOFC que estan vigents actualment. Podeu trobar el document complet a l’apartat de “Documentació”- NOFC. Us deixem una infografia amb el resum dels apartats més destacats.

Tastets de Tardor

Ara que ens trobem a la Tardor, l’escola Vilaroja celebra una diada de tastets amb fruites i plats típics de Tardor. Cada curs prepara un plat a partir del treball de la recepta i, finalment, es reuneix tota l’escola per compartir les seves creacions.

Som a la Tardor!

Durant el primer trimestre vivim el canvi de l’estiu a la tardor. Tenim la sort de viure a la ciutat de Girona per gaudir de les seves festes. A més, també celebrem la tradicional festa de La Castanyada.

Beques de menjador

Ja s’ha obert el període per demanar beques de menjador del Consell Comarcal del Gironés  pel curs 2022-2023. Si voleu fer la sol·licitud truqueu a l’escola de 9 a 10 del matí i demaneu per l’Eva, la coordinadora (972201992).