Taller de Panellets Saludables: Un Dia Increïble amb Mares i Pares 💫🍬

Divendres vam viure una experiència gastronòmica única a l’escola, gràcies a la col·laboració i organització de mares i pares en el Taller de Panellets Saludables amb només 3 ingredients. Va ser una jornada plena de riures, creativitat i moments especials.

Així mateix, vam descobrir una nova forma de compartir temps de qualitat amb les nostres famílies i aprendre sobre la cuina tradicional. Amb només moniato, coco i xocolata, vam crear deliciosos i saludables panellets de totes les formes.

Estem molt agraïts i agraïdes a totes les mares i pares que van participar i van fer d’aquesta jornada un èxit rotund: la vostra implicació és essencial per a la formació dels nostres alumnes i la construcció d’una comunitat escolar forta i unida. Gràcies de tot cor per la vostra participació entusiasta.

Recordeu que les millors receptes són les que es fan amb amor i en companyia.