Primer Comitè ambiental de l’escola

A mitjans d’octubre vam celebrar el primer comitè ambiental d’aquest curs. Va servir per donar la benvinguda als nous membres, així com per posar fil a l’agulla a propostes que van sorgir dels delegats verds de cada classe, famílies i Ajuntament. Il·lusionats perquè comencem projecte a l’edifici nou, que es dóna noves possibilitats i projectes.

Durant el curs, combinem sessions de treball amb els alumnes i d’altres on ens reunim tots per fer seguiment i fer pinya per tenir una escola més verda i sostenible. Tenim representants de 1r a 6è.