CANTATA “EL PETIT PRÍNCEP” I XILOFONADA POÈTICA

El dimecres 10 d’abril les nenes i els nens de 5è han protagonitzat la cantata “El petit príncep”, les seves cançons expliquen les aventures del personatge creat per Antoine de Saint-Exupéry.

Durant la cantata els alumnes també ens van anara narrant el conte, d’aquesta manera vam conèixer els planetes i personatges que El Petit Príncep troba durant el seu viatge.

L’endemà, el dijous, vam poder escoltar la Xillofonada Poètica.

La nostra escola aquest és el primer curs que  hi ha pogut participar, el mes passat es va fer a Valls on només les famílies dels participants, els nens i les nenes de 4t van poder assistir-hi. Per aquest aquest motiu, el concert basat en els poemes de Salvador Comelles, musicats per Rosabel Bofarull.

La cantatai la xilofonada  va estar organitzada pel mestre de música: l’Òscar Carratalà.