XERRADA MOSSOS D’ESQUADRA

El passat divendres 9 de març, els alumnes de Cicle Mitjà van rebre la visita d’una representat del cos dels mossos d’esquadra, la qual els va fer una interessant xerrada sobre l’esmentat cos policial.

El desenvolupament de la sessió va anar en funció dels interessos de l’alumnat i es van tractar temes que els motivaven: diferents tipus de cossos policials (policia local i mossos d’esquadra), uniforme de cadascuns i elements que els diferencien, galons que distingeixen el grau dins el cos, el número identificador de cada agent, així com els diferents departaments que hi ha: trànsit, atenció al ciutadà, atenció a la dona, TEDAX, criminalística… Tot acompanyat de la projecció d’imatges il·lustratives sobre el que es parlava en cada moment.

Allò que potser més va cridar l’atenció de l’alumnat va ser la possibilitat d’escoltar alguna conversa que mantenien els mossos a través del sistema de ràdio, emprovar-se la gorra de l’agent o observar elements de defensa que utilitzen.

Es va finalitzar la xerrada amb la projecció d’un vídeo en el qual es reflectien les diverses funcions dels mossos amb nens i nenes com a protagonistes.