FÒRUM D’ESCOLES VERDES a VALL-LLOBREGA
El passat 8 de maig els superverds i les superverdes van assistir al FÒRUM D’ESCOLES VERDES que va tenir lloc a Vall-llobrega. Aquestes trobades són moments per compartir experiències i descobertes amb altres persones, nens i nenes, que formen part d’altres comitès o comissions verdes. Tothom lluita a la seva manera, des dels seus centres […]
FÒRUM D’ESCOLES VERDES a VALL-LLOBREGA Llegeix més »




