RODAJOC. I5.

Els nens i nenes d’ I5 vam participar el passat 9 de maig a la tretzena edició del Rodajoc a la Vall d’Aro que es celebrava aquest any molt a prop nostre, al Parc de Can Nitus de Castell d’Aro.

Va ser una jornada en la qual, juntament amb els alumnes d’altres escoles, vam poder gaudir durant tot el matí d’activitats i jocs diversos; estirar la corda, caus i conills, l’aranya, petanca…, amb els que vam passar una molt bona estona. Vam estar acompanyats també dels alumnes de 4t ESO de l’institut que van fer una molt bona feina explicant-nos els jocs i dinamitzant les activitats.

A mig matí tocava esmorzar i agafar forces, ja que quedava una segona part de jocs i una cloenda on tots junts vam acomiadar i donar per finalitzada aquesta trobada amb una bonica activitat conjunta de totes les escoles assistents.

Vam quedar molt contents i ens ho vam passar molt bé! Us deixem algunes imatges d’aquest dia. Feu clic a la foto per veure-les.