CELEBREM SANT JORDI.

Sant Jordi és temps de roses i llibres i per aquest motiu totes dues coses han estat molt presents en el nostre dia a dia les darreres setmanes.

I és que a l’escola hem celebrat aquesta diada tan especial amb diferents activitats entre les quals no podia faltar fer, precisament, la rosa de Sant Jordi i un drac ferotge!

Tampoc ens hem oblidat de la història del cavaller que salva  a la princesa del drac i per això durant la setmana hem llegit contes i hem escoltat cançons que ens explicaven i recordaven la llegenda.

A més, i també durant aquests dies, vam estar elaborant un còmic entre tots els nens i nenes de la classe tot versionant la història de Sant Jordi. Amb aquest còmic vam participar al concurs literari  d’enguany que, juntament amb el de punts de llibre, ens han tingut ben enfeinats!

La visita a la parada de llibres de la plaça ens va encantar i tothom tenia triat el seu conte o llibre preferit per demanar-lo més tard a les famílies. De moment en vam triar alguns per la classe i així anar ampliant la nostra biblioteca.

Especial va ser també el moment en que la Rosa, una àvia del centre cívic, va compartir temps i contes amb nosaltres demostrant que a través de les històries podem arribar a emocionar, alegrar i captivar.

Tots aquestes activitats i les seves imatges les teniu a continuació. Cliqueu la imatge i gaudiu-ne.