Escola Verda

ELS PETITS HEM FET UN HORT!

Els nens i nenes més petits i petites de l’escola fa uns dies vam viure la divertida i interessant experiència de crear un hort al pati. La veritat és que demanar-los de saltar a la jardinera a arrencar herbes i fer forats va ser per a tots i totes sorprenent! Van descobrir les arrels que

ELS PETITS HEM FET UN HORT! Llegeix més »

RODAJOC 2025

  Els nens i nenes d’I5 el passat 8 de maig van assistir a l’activitat del RODAJOC que es va portar a terme a Sta. Cristina d’Aro. Allà es van trobar amb altres nens i nenes de la mateixa edat d’escoles de la zona per compartir una estona de joc. Els i les mestres d’educació

RODAJOC 2025 Llegeix més »

TROBADA DE COMITÈS AMBIENTALS

Divendres passat, els Superverds (de 3r, 4t, 5è i 6è) van anar d’excursió a Sant Antoni de Calonge per participar en la Trobada dels Comitès Ambientals de les escoles del Baix Empordà. Una jornada ben esperada, plena de natura, aprenentatges i convivència. Aquest curs, totes les escoles que formem part d’aquesta xarxa hem dut a

TROBADA DE COMITÈS AMBIENTALS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut