NADAL A L’ESCOLA

Quan arriba el Nadal a l’escola és un moment ple d’activitats: postals i poesies, manualitats, assajos pel teatre, decorats, vestuari… Que culmina en dos dies marcats, el dia de la representació del teatre de Nadal i l’últim dia: fent cagar el tió i emportant-nos un munt de moments viscuts, experiències i moltes rialles.

Aquest any l’obra de teatre ens feia arribar un missatge molt bonic, l’important del Nadal no són els regals sinó viure bons moments envoltats de les persones que estimem i ens estimen. I així ho hem fet, acabant el trimestre de la millor manera, l’alumnat amb la companyia dels mestres, les famílies i  els veïns i les veïnes del poble que van voler acompanyar-nos. Moltes gràcies a totes i tots.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *