ENS ESTRENEM COM A GUIES LOCALS!

El dia 25 de març vam fer per primer cop de guies locals. Van venir uns professors universitaris de Catalunya i Navarra a fer una reunió de treball en una sala del poble i des de l’escola els vam obsequiar amb l’explicació dels indrets més destacats de Torrebesses.

Va estar una experiència molt interessant i enriquidora i als professors els va agradar molt. Ens van felicitar!

Teníem preparada aquesta tasca des de feia temps, amb l’ajut del nostre alcalde, el Mario Urrea i les nostres mestres, però la pandèmia ens va impedir dur-ho a terme.  Esperem que a partir d’ara puguem fer de guies per a alumnes d’escoles i per a  entitats o associacions…És un manera de promocionar el nostre estimat poble!

CLIQUEU AQUÍ…

FOTOS GUIES LOCALS PROFESSORS UNIVERSITARIS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *