JA TENIM ELS RESULTATS!!!

Estimades famílies, alumnat i docents, les votacions digitals van quedar de la següent manera:

Prèviament, vam passar per les aules de l’escola perquè votés l’alumnat del Tarra.

Després vam recopilar totes les dades en un gràfic.

I el logo guanyador és… REPICS DE TAMBOR SI US PLAU…

SUMA’T A LA IGUALTAT!!!

Però clar, volíem donar un pas més enllà. I aprofitant que a l’escola tenim famílies molt especialitzades en diferents àmbits, hem comptat amb la col·laboració de la Mª Carmen Serés, treballadora de l’empresa Mail Boxes del Prat, per transformar el nostre logo en un rètol de foam i penjar-ho. D’aquesta manera deixem constància permanent que la nostra escola es suma a la igualtat.

GRÀCIES!