Fem créixer PERSONES

En una societat tradicionalment desigualitària, es fa especialment necessària una educació per trencar amb aquestes barreres que limiten la societat humana, que encadenen als éssers humans en uns prejudicis establerts i determinen com han de ser les seves vides. Tenim dret a ser considerats iguals per poder ser cada un diferent, l’educació per a la igualtat de gènere ha d’ocupar un lloc primordial.

Per tot això i més, enguany, el tema de la Setmana Cultural de l’escola és la igualtat de gènere i els suros del centre estaran guarnits amb aquest lema tan valuós i essencial. Per aquest motiu necessitarem la col·laboració de les famílies.

Durant la propera setmana us agrairíem que ens portéssiu fotos (en color i de mida, més o menys la meitat d’un full DinA4) dels vostres fills/es o de la família, mostrant actituds d’igualtat, normalitzant situacions de la vida quotidiana indistintament de si ho fa una nena o un nen:

  • Fent tasques de casa: parar taula, fer el llit…
  • Jocs en família
  • Fent esport; bàsquet, futbol…
  • Ballant

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut